“Super, een topper, weet perfect wat je wil en gaf me mooie haartjes.. Daarbuiten zeer vriendelijke dames.. Echt aanrader en voor herhaling vatbaar..”
Wendy
“De beste kapper van de omstreken”
Geraldine
“Heel mooi en netjes geknipt! Aangename sfeer binnen.”
Yagmur
“Ik kom buiten met een leuk kapsel en een super goede ervaring!”
Loeka
“Altijd snel geholpen”
Rachel
“Alles goed”
Mayra
“Super toffe dames en mijn wenkbrauwen zijn altijd top bij hun”
jamila
“Manar is de beste. Dank je Manar jij doet dat altijd perfekt en krijgt van mij dan ook carte blanche😉”
Geraldine
“Manar is de beste ze heeft mijn haar weer heel goed geknipt veel goede commentaar gekregen dank je Manar😘”
Geraldine
“Top kapster, top behandeling, en prachtig resultaat Super bedankt ik kom zeker en vast terug!!”
Aln