Reviews

★★★★★

“Super, een topper, weet perfect wat je wil en gaf me mooie haartjes.. Daarbuiten zeer vriendelijke dames.. Echt aanrader en voor herhaling vatbaar..”

Wendy

★★★★★

“De beste kapper van de omstreken”

Geraldine

★★★★☆

“Heel mooi en netjes geknipt! Aangename sfeer binnen.”

Yagmur

★★★★★

“Ik kom buiten met een leuk kapsel en een super goede ervaring!”

Loeka

★★★★★

“Altijd snel geholpen”

Rachel

★★★★★

“Alles goed”

Mayra

★★★★★

“Super toffe dames en mijn wenkbrauwen zijn altijd top bij hun”

jamila

★★★★★

“Manar is de beste. Dank je Manar jij doet dat altijd perfekt en krijgt van mij dan ook carte blanche😉”

Geraldine

★★★★★

“Manar is de beste ze heeft mijn haar weer heel goed geknipt veel goede commentaar gekregen dank je Manar😘”

Geraldine

★★★★★

“Top kapster, top behandeling, en prachtig resultaat Super bedankt ik kom zeker en vast terug!!”

Aln